pátek 4. května 2012

Stránská skála


Obrázky z minulého týdne, bylo krásně slunečno a my vyrazili na Stránskou skálu. Byla jsem tam podruhé v životě. Jeli jsme šalinou a pak vystoupili na zastávce Stránská skála. A pak jsem šli jen tak nazdařbůh, kudy vedla cesta. Děti poslušně šly a já jsem povolila odpočinek až nahoře, abychom se při svačině mohli kochat rozhledem. Měli jsme krásný výhled na kvetoucí stromy.





Kolem kvetlo i pár kvítků a keřů. Toužila jsem spatřit nějaké koniklece, ale na konci dubna už je na ně asi pozdě. To pravé období jsme doma promarodili. 



Po svačině jsme šli taky kudy nás cesta vedla a kudy děti chtěly. Jenom jsem se snažila udržovat pro změnu směr dolů, pokud možno někam k MHD. Čas oběda se pomalu blížil :)



Nakonec jsme sestoupili do ulice Stránská a vydali se směrem k autobusu.
Výlet se vydařil a dětem se vlastně domů ani nechtělo. 


Cesta nám zabrala asi 2 hodiny. Co se týče kočárků, je to spíše pro kočárky terénního charakteru. Cesty jsou prošlapané, místy písčité a někde i trochu úzké.

Žádné komentáře:

Okomentovat