čtvrtek 14. června 2012

Park kolem Špilberku

Našla jsem fotky z prvních teplých dní. Tak dodatečně vkládám náš minivýlet na Špilberk. Bylo hezky, a tak jsem vyrazili do parku, který máme trochu "z ruky". Ulicí Pellicovovu jsem došli na malé hřišťátko s dřevěným hradem. Věž a skluzavku spojuje lanová lávka. Zvládnou ji děti odhaduji od tří let, naše dvouletá prďola ji s pomocí zvládla taky. 



Když se děti vyřádily, pokračovalo se dál, na druhé hřiště. Obě hřiště spojuje tzv. kočárková cesta, což ocení rodiny s kočárky (jak už název napovídá). My jsme se ale vydali jinudy. V dobré víře jsem vedla děti k hradu, kde je jezírko s malým vodopádem. Těžko říct, zda ještě nezačala sezóna, ale jezírko bylo tak odpudivé, že jsem ho raději nefotila :) Všude napadané listí a špína a vodopád taky netekl.


Nakonec jsme došly k druhému hřišti. Spousta prolízaček, houpačky a pískoviště. 


Na první pohled to vypadalo velmi lákavě.....,


... na druhý pohled zase tak ne. U laviček pohozené odpadky a ...


... kolem psa i střepy z rozbité lahve. Děti ale pes zaujal, tak jsme prostě dávali velký pozor, aby do nich náhodou nespadly. Raději jsme poodešli na druhý konec hřiště, kde bylo víc čisto.


Za malým plůtkem je pro děti ještě dřevěná lanová dráha, ale tu jsem nenafotila. A se začala vztekat a nezbylo, než ji odnést na nějaké klidné místo a počkat, až ji to přejde. Pak už jsme jeli domů.

Několik metrů za lanovou dráhou je ještě fit park pro dospělé s různými posilovacími a protahovacími prvky.

Celkově jsem byla z návštěvy parku zklamaná, ale určitě se sem ještě podíváme. Snad už bude fungovat ten vodopád. 


Odhadem jsme nachodili asi 2 km.
S kočárky to bude nejlepší po kočárkové cestě. Pokud se budete chodit jen tak nazdařbůh, narazíte občas i na schody. 



Žádné komentáře:

Okomentovat